Workshop: Van push naar pull: Hoe zorg je dat klanten naar jou toekomen?
22 januari 2025 @ 09:00 - 10:00
FreeOver de workshop
Hoe bouw je een product of dienst waar klanten écht om vragen? In deze workshop leer je met behulp van earlyvangelists en het concept van product-market fit wat je klanten willen en hoe je daarop inspeelt. Je krijgt een praktisch stappenplan met meetbare en concrete stappen om jouw aanbod te verfijnen en klanten aan te trekken, zonder je product of dienst naar ze toe te hoeven ‘duwen’.
Wat gaan we doen?
In deze workshop maak je kennis met een praktisch framework dat je helpt jouw product of dienst beter af te stemmen op de markt. We bespreken hoe je klantbehoeften ontdekt, earlyvangelists identificeert en aannames kunt testen.
Je krijgt een helder overzicht van de stappen die leiden naar succesvolle marketentry en uiteindelijk product-market fit. Deze sessie biedt praktische inzichten en tools om te begrijpen waar jouw aanbod nu staat en welke volgende stappen je kunt zetten.
Voor wie?
Deze workshop is geschikt voor zowel starters als ervaren ondernemers, met of zonder werknemers, die op zoek zijn naar meer focus, een praktisch stappenplan en een strategie om klanten aan te trekken.
Over mij
De workshop wordt gegeven door Thomas Huijsman. Verbinden en versnellen, analyseren en beslissen. Met ervaring in de kleinste start-ups tot in de grootste corporates, weet Thomas wat er nodig is om een organisatie verder te brengen. Procesoptimalisatie, strategie uitzetten, personeel uitbreiden, organisatiestructuur opzetten en consolideren. Thomas legt de basis voor groei.
Datum:
22 januari 2025
Tijd:
Inloop: 08:45 uur
Start: 09:00 uur
Einde: 10:00 uur
Locatie:
StartUp Nijmegen
Stationsplein 26
6512 AB Nijmegen
Het volgen van de workshop is volledig gratis, voor iedereen. Dus ook voor (startende) ondernemers die niet aangesloten zijn bij StartUp. Wil je als student van het ROC, HAN of RU meedoen? Vermeld dan onder het kopje “organisatie” jouw opleiding.
Bij afmeldingen korter dan 24u van tevoren brengen we echter tien euro (ex. btw) in rekening.